♥یـــــوسف زهـــــــرا ♥

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

وضیعت زنان در اخر الزمان
بازديد : 605

 جامعه پیش از ظهور، جامعه‌ای مملوّ از فساد و بی‌بند و‌ باری‌های اخلاقی است، کردارهای حیوانی گروهی انسان‌نما، آن‌چنان فراگیر می‌شود که حالت عادّی به خود می‌گیرد. روایاتی که این وضع اخلاقی پیش از ظهور را بیان نموده‌اند، بسیار زیاد است.

 

یکی از مسائلی که در حکومت‌های آخرالزّمان مطرح است، بنا بر اخباری که از معصومان(ع) وارد گردیده است، سلطه و نفوذ زنان در امور سیاسی می‌باشد:

امیرمؤمنان(ع) می‌فرماید: «… و آن هنگامی است که زن‌ها مسلّط شوند، کنیزان تسلّط پیدا کنند و کودکان حکومت کنند.»۱
«هنگامی که زن‌ها بر تخت سلطنت چیره شوند و بر هر مردی چیره باشند و جز خواسته آنها عملی نگردد.»۲
امام صادق(ع) می‌فرمایند: «و زنان را می‌بینی که به‌سان مردان، مجالس (کنفرانس) راه می‌اندازند.»۳وضعیّت اقتصادی زنان درآخرالزّمان
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بشر در آخرالزّمان با آن سخت دست به گریبان است، مسائل و مشکلات اقتصادی است. نابه‌سامانی عظیم اقتصادی در سرتاسر جهان به وقوع می‌پیوندد و زنان از این واقعه شوم، در امان نخواهند بود؛ بلکه بیشترین ضربه را آنها خواهند خورد.
امام صادق(ع) در بیان نشانه‌های ظهور می‌فرمایند: «بعضی از مردان را می‌بینی که از راه فساد زنان خود ارتزاق می‌کنند.»۴
حضرت علی(ع) در بیان نشانه‌های ظهور می‌فرمایند: «زنان در آخرالزّمان به خاطر حرص به دنیا در کسب و کار همسران خود شرکت می‌نمایند.»۵وضعیّت اجتماعی زنان در آخرالزّمان
۱٫ عدم امنیّت برای زنان: از انحرافات خطرناک که جامعه پیش از ظهور به آن گرفتار می‌گردد، بی‌امنیّتی خانوادگی و ناموسی است، این مسئله آن‌چنان فراگیر می‌شود که کمتر کسی می‌تواند یا می‌خواهد از آن جلوگیری نماید.»۶
حضرت علی(ع) در این خصوص می‌فرمایند: «سفیانی در حالی که نیزه‌ای در دست دارد، زنی باردار دستگیر می‌نماید و به یکی از یارانش می‌گوید: به او تعدّی نما و او سپس شکم زن را می‌درد و جنینش را بیرون می‌آورد و هیچ کس نمی‌تواند چنین وضعیّت هولناکی را تغییر دهد.»۷
۲٫ هبوط مسائل اخلاقی و انسانی در زنان: جامعه پیش از ظهور، جامعه‌ای مملوّ از فساد و بی‌بند و‌ باری‌های
اخلاقی است، کردارهای حیوانی گروهی انسان‌نما، آن‌چنان فراگیر می‌شود که حالت عادّی به خود می‌گیرد. روایاتی که این وضع اخلاقی پیش از ظهور را بیان نموده‌اند، بسیار زیاد است.
محمّد بن مسلم می‌گوید: به امام باقر(ع) عرض کردم: قائم شما چه وقت ظهور خواهد کرد؟ امام(ع) فرمودند: «آنگاه که مردها خود را شبیه زنان نمایند و زن‌ها شبیه مردان شوند، آنگاه که مردان به مردان اکتفا کنند و زنان به زنان.»۸
و در حدیثی از امام صادق(ع) است که فرمودند:
«… در آن زمان زنان را می‌بینی که از بذل خود به کفّار هیچ واهمه‌ای ندارند.»۹
امام علی(ع) می‌فرمایند: «ظاهر می‌شود در آخرالزّمان که بدترین زمان‌هاست، زنانی که در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستند.»۱۰
۳٫ افزایش زنان بی‌سرپرست: در آخرالزّمان وضعیّت به گونه‌ای است که بر اثر جنگ‌های پی در پی، تعداد مردان کاهش چشمگیری می‌یابد و به همین دلیل، زنان زیادی بی‌سرپرست می‌گردند و به دنبال کسی هستند تا سرپرستی ایشان را به عهده گیرد.
رسول خدا(ص) می‌فرمایند: «قیامت برپا نمی‌شود، مگر اینکه برای پنجاه زن یک سرپرست باشد.»۱۱
و در حدیث دیگری می‌فرمایند: «زمانی فرا رسد که پنجاه زن با یک مرد رو به رو شده، یکی می‌گوید: ای بنده خدا مرا بخر و دیگری می‌گوید به من پناه ده.»۱۲
با مقایسه اخباری که در مورد زن آخرالزّمان به ما رسیده و وضعیّت کنونی زن از حیث اجتماعی و اخلاقی، بین زن امروز و زن آخرالزّمان شباهت بسیاری دیده می‌شود. امّا این نکته را هم نباید از نظر دور داشت که نمی‌توان فساد اخلاقی را برای تمام زنان تعمیم داد، زیرا در آن زمان، زنان آگاه، عفیف و باایمانی نیز وجود دارند که از اوضاع بد آن زمان متأثّرند. امّا وضع عمومی به شکل دیگری است.
 

ثمره سکوت
بازديد : 629

 
ثمره سکوت

شجاع آن نيست در همه جا شمشير بكشد و درو كند، شجاع، كسي است كه به وظيفه خود عمل كند، چه بسا شجاعاني هستند كه حاضر به شنيدن يك سخن حق نيستند و طبق مثل معروف كه سعدي مي گويد: «دو صد من سنگ برمي دارد و طاقت يك سخن نمي آرد.»



روزي پيامبر گرامي (صلي الله عليه وآله) گروهي را ديد كه بر گرد شخصي جمع شده اند. پرسيد: اين كيست؟ گفتند: فردي دلاور است كه سنگين ترين وزنه ها را برمي دارد. پيامبر در پاسخ فرمود: دلاور كسي است كه بر خواسته هاي نفساني خود چيره شود.


چه ظلمی بر زهرا آن همسر ویار علی علیه السلام کردند وچه دفاعی از علی علیه السلام کرد اما علی علیه السلام آن مرد میدان جنگ آن حیدر کرار چه سکوتی کرد چه سکوتی این سکوت عالمی را میگریاند اگر انسان ضعیف باشد سکوت کند چون نمیتواند دفاع کند خیلی مرد نیست چون قدرت دفاع ندارد

اما اگر مردی باشد که قدرتی داشته باشد که همه عالم از ضربت شمشیرش بترسندواو از هیچ کس جز خدا نترسد لشگری را تنها به عقب براند 

اما وظیفه داشته باشد سکوت کند وسکوت کند این شجاعت است این مرد میدان است 

درش را آتش زدند ناموسش را سیلی زدند حرمتش را شکستند.......

آری مجسمه شهامت سکوت کرد اما خار در چشم استخوان در گلووخود او از این سکوت به تلخی یاد میکند و آنرا جانکاه و مرارتبار میخواند: 

«و اغضیت علی القذی و شربت علی الشجی و صبرت علی اخذ الکظم و علی امر من طعم العلقم». 


خار در چشمم بود و چشمها را بر هم نهادم، استخوان در گلویم گیر کرده بود و نوشیدم، گلویم فشرده میشد و تلختر از حنظل در کامم ریخته بود و صبر کردم. 

اسلامی که تازه ریشه هایش را در زمین فرو کرده توان تحمل تفرقه بین دو گروه مسلمان را ندارد منافقانی که منتظر بودند تا زهر خود را بریزند اما علی باید سکوت کند تا نام اسلام ودین بماند حسین باید قیام کند تا دین بماندوزینب باید خطبه بخواند تا دین بماند 

مثل دین مثل درختی است که پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله آن را بر زمین کاشت 

علی علیه السلام مواظبت کرد تا ریشه خود را محکم کند 

حسین علیه السلام با خونش آبیاری کرد تا نخشکد وسر افراز بماند

امام باقر وامام صادق علیهما السلام با ایجاد دانشگاه تنومندش کردند شاخ وبرگ اضافی را زدند تا به ثمر دهی برسد

وما منتظریم که آن مهدی موعود ظهور کند تا ثمره این درخت را بچیند وبین همه جهانیان تقسیم کند تا از میوه های این درخت بخورند تا بدانندحکومت دینی والهی چقدر زیباست و چه لذتی دارد 
ما منتظریم منتظر
پس همه به وظیفه خود عمل کردند من وتو هم که منتظریم چه وظیفه ای داریم؟

 

یااباعبدالله
بازديد : 683

 

بدون شرح
بازديد : 932

 

 

 

وقتي مشکي مد باشه خوبه
بازديد : 729

 

 

وقتي مشکي مد باشه خوبه

 

وقتي رنگ مانتو شلوار باشه خوبه

 

وقتي رنگ عشقه خوبه!

 

وقتي رنگ کت و شلوار باشه با کلاسه!

وقتي لباس هاي تو مهموني ها مشکي باشه باکلاسه!

اما...

 

وقتي رنگ چادر من مشکي شد

 

بد شد!

 

افسردگي مي آورد!

 

دنبال حديث و روايت مي گردند

 

که رنگ مشکي مکروهه!

 

مشکي تا جايي که براي لباس هاي شما بود خوب بود و باکلاس به ما که رسيد بد شد

 

من و متهم مي کنيد به افسردگي به دل مردگي

و من توي زندگي دنباله لحظه اي هستم که 

 

افسردگي گرفتم به حکم شما!

چرا حجاب را مساوي با افسردگي مي دانيد!

دوست دارم چادر مد شود

مشکي رنگ عشق باشد

عشق به خدا بدون افسردگي!

 

خواص شگفت انگیز صلوات
بازديد : 848

 

 

 

 




1. پيامبر اكرم (ص) فرمودند:هر كس صلواتي بفرستد حق تعالي ثواب هفتاد شهيد را به او ميدهد و او را از گناهان بيرون مياورد مانند روزي كه از مادر متولد شده است.


2. وقتي چيزي را فراموش كرديد بر من صلوات بفرستيد كه موجب ياد آمدن آن چيز خواهد شد.

بدون شرح
بازديد : 952

 

بعد از شهدا چه کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟
بازديد : 675

 زنده نگه داشتن یاد و نام و راه شهیدان راهبرد حقیقی ملت ایران برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و عزت و سرافرازی ایران عزیز است.

از بیانات امام خامنه ای (۱۳۸۳/۰۴/۱۶)

بعد از شهدا چه کرده ایم … ؟؟؟

می دانیم که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند .

می دانیم که شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقون اند .

می دانیم که چهره های برجسته شهدا همچون ستاره درخشان راه انقلاب را نشان می دهند .

می دانیم که علیرضا قزوه سروده : ‌شب امشب شور شیرینی است در من / نماز گریه تسکینی است در من / به جوش آمد دوباره خون مردی / تو اما ای دل غافل چه کردی؟ / بخوان امشب به آهنگ جدایی / “کجایید ای شهیدان خدایی”

می دانیم که …

 

یادواره می گیریم و کنگره شهدا ، پاسداشت می گیریم و به مادران و پدران شهدا نشان ملی اعطا می کنیم و به خیال خام می خواهیم یاد شهدا را زنده نگه داریم که کمتر از شهادت نیست .

این دانستن ها و این مراسمات بسیار زیبا و صد البته مورد نیاز است تا بلکه مقداری از نابسامانیهای فرهنگی را کاهش دهد . اما برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار چه کرده ایم ؟؟؟ برای شناخت انگیزه رهبر سیزده ساله چه کرده ایم ؟؟؟ بارها نام او را بر زبان آورده ایم به گونه ای که تمام ایرانیان نامش را شنیده اند ، اما چند نفر می دانند که پس از شهادت او چه شد ؟؟؟ پس از انفجار آن تانک ، چه بر سر بقیه نیروهای تجاوز گر آمد ؟؟؟ و آیا می دانیم راوی این حادثه کیست ؟؟؟

می دانیم شهادت چیست و به چه کسی شهید می گویند .

نه ، نه ، نه … به خدا قسم که نمی دانیم …

که اگر می دانستیم مقام و جایگاه شهدا را نردبان رسیدن به اهداف حقیر و دنیوی خود نمی کردیم .

که اگر می دانستیم جانبازان ، این شهیدان زنده را به حال خود رها نمی کردیم .

که اگر می دانستیم فقط در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی از خانواده شهدا و جانبازان یاد نمی کردیم .

که اگر می دانستیم برنامه روایت فتح نیمه شبها پخش نمی شد، آن هم برای پر کردن کنداکتور پخش بیست و چهار ساعته .

که اگر می دانستیم سینمای دفاع مقدس به لودگی و دلقک بازی تبدیل نمی شد .

که اگر می دانستیم یک ویژه نامه چاپ نمی کردیم که در تمام صفحاتش عبارت جنگ و برادر کشی باشد و با غرور می گفتیم دفاع مقدس .

که اگر می دانستیم یک نیم صفحه مقاله نمی نوشتیم تا مذمت کنیم شهید امر به معروف و نهی از منکر را .

که اگر می دانستیم اختلاس هزار میلیاردی نمیکردیم در جاییکه یک جانباز شیمیایی برای کرایه دستگاه تنفسی منتظر وام قرض الحسنه است .

که اگر می دانستیم اطرافمان پر نبود از خواص بی خاصیت .

که اگر می دانستیم هرگز فریاد ” اَین عمار ” بر نمی خواست .

که اگر می دانستیم تمام تلاشمان برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت منحصر نمی شد به چند عکس و کلیپ در سایتها و و بلاگهایمان

که اگر می دانستیم …

تا به حال چند وصیت نامه از شهدا خوانده ایم ؟؟؟ با بسیجی ها هستم ، کسانی که خود را سرباز ولایت می دانند ، با حزب اللهی ها ، با و لایتی ها ، به بیرون از این وادی که ایرادی وارد نیست ، به خودمان ایراد می گیرم که می دانیم اما به آنچه می دانیم ، ایمان نداریم . ما چه کرده ایم ؟؟؟ ما برای ترویج و تبیین فرهنگ مجاهدت و ایثار چه کرده ایم ؟؟؟ برای زنده نگه داشتن یاد شهدا که کمتر از شهادت نیست چه کرده ایم ؟؟؟

بعد از شهدا چه کرده ایم … ؟؟؟

از خودمان شروع کنیم . ما که ادعا داریم در این وادی قدم می زنیم ولی تا مناسبتی نباشد و یا سفارشی ، همین قلم رقصانی را نداریم و اگر داریم ، خدا می داند در پشت آن چه اهداف و آرزوهایی وجود دارد .

قطعاً شهدای ما که از بطن همین مردم و امثال شما برخواسته اند ، مریدان حسین بن علی (علیه السلام) بودند و نهایت آمال و آرزویشان آن بود که در راه ایشان سیر سلوک کنند و اگر بگوییم و ادعا کنیم مسیر شناخت اندیشه و تفکر سرور و سالار شهیدان نیاز به شناخت تفکر شهادت طلبی یاران روح الله دارد ، سخنی به گزاف نگفته ایم .

دوستی به کنایه می گفت این روزها رنگ قرمز پرچم کمرنگ شده است .

گفتم رنگ قرمز پرچم از خون شهداست ، کمرنگ نمی شود … اما از سستی ما است که گرد و غبار فراموشی بر آن نشسته …

پیامک ویژه ولادت امام رضا (ع)
بازديد : 672

 

 

پایگاه فرهنگی ، مذهبی شیعه ها - پیامک ویژه ولادت امام رضا (ع)

 

امام رضا علیه السلام
هرگز بر کسی خشم نگیر، از کسی چیزی مخواه و هرچه  برای خودت می خواهی برای دیگران نیز بخواه.

میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،
نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا علیه السلام مبارک باد.

از عرش سلام سرمدی آوردند ..... آیینه ی حُسن سرمدی آوردند
با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت ..... یک دسته گل محمدی آوردند

طلوع زیباى شمس الشموس از مشرق کرامت و رأفت مبارک!

 

میلاد هشتمین امام، هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات، آقا امام رضا (علیه السّلام) بر شما مبارکباد.

ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا (علیه السّلام) مبارک.

میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد، نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا (علیه السّلام) مبارک باد.

میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس، برشما و خانواده ی گرامیتان، تبریک و تهنیت.

میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بر عاشقان طریقش مبارک باد.

سلام بر سلطان خراسان؛ او که غبار قدمگاهش، سرمه دیدگان ماست.


ادامه مطلب

۴ قطعه کلیپ زیبا از خاطره گویی و تحفص در خصوص شهدا
بازديد : 669

 talaeie bozorg 4 قطعه کلیپ زیبا از خاطره گویی و تحفص در خصوص شهدا

 

۴ قطعه کلیپ صوتی و تصویری با موضوع خاطره گویی و تحفص از شهدای دفاع مقدس به صورت صوتی و  تصویری در ادامه مطلب اماده دانلود میباشد.

003 4 قطعه کلیپ زیبا از خاطره گویی و تحفص در خصوص شهدا


ادامه مطلب

مــــــهـــــدی می آیـــــــد
بازديد : 661

مذاهب اسلامي تقريبا بر قضيه وجود مصلحي که به امر خدا در آخر الزمان قيام مي کند و از نسل رسول خدا (ص) و فرزند فاطمه (ع) است ، اتفاق نظر دارند . کتابهاي آنان آکنده از احاديثي است که به تواتر براي اثبات اين نکته وارد شده است . بعلاوه بسياري از دانشمندان مسلمان کتابهايي درباره اين موضوع بطور مشروح و مفصل نگاشته اند . البته ما منکر وجود عده ديگري از دانشمندان که با اين عقيده مخالفند ، نيستيم . این عده درباره اين احاديث مي گويند : حديثهايي که داراي غرايب است پذيرفتني نيستند . ولي احاديث و رواياتي که در رابطه با امام مهدي (عج) عجيب و غيب تر از احاديثي که درباره امتهاي گذشته و آنچه در زمان آنان رخ داده نيست . 
در اينجا بايد نکته اي را متذکر شد و بدان پرداخت که مذاهب اسلام درباره آن به اختلاف پرداخته اند .
آيا امام مهدي فعلا زنده است يا اينکه در آينده به دنيا خواهد آمد؟
پيش از آنکه وارد اين بحث شويم بايد اين نکته را يادآوري کنيم که هيچ کدام از مذاهب اسلام وجود امام مهدي (عج) را انکار نکرده اند . اما تاويل رواياتي که در اين باره وارد شده تنها يک علت داشته است و آن بعيد شمردن زنده بودن آن حضرت از سال 255 هجري تاکنون است .
درباره زنده بودن امام مهدي (عج) دلايل و شواهد فراواني وجود دارد که ذيلا به پاره اي از آنها اشاره مي شود :
الف- احاديث پيامبر (ص) در مورد ائمه اثني عشر ، به تواتر نزديک است و دانشمندان مسلمان بر صحت آنها و نيز ثقه بودن راويان آنها اجماع کرده اند . در زير به برخي از اين احاديث اشاره مي کنيم :
1. از جابر بن سمره نقل است که گفت : شنيدم پيامبر اکرم مي فرمايد : «پس از من دوازده امير باشند ...».
آنگاه کلمه اي گفت که من نشنيدم . پدرم گفت : آن حضرت فرمود: « ... همه آنها از قريش هستند». (صحيح بخاري، جزء چهارم، کتاب الاحکام، ص 175، چاپ مصر سال 1355 هـ)
2. رسول خدا فرمود : «پس از من دوازده امير باشند ...».
سپس چيزي فرمود که من نفهميدم . از کسي که پشت سرم بود سوال کردم . گفت : آن حضرت فرمود : « ... همه آنها از قريش هستند».
ترمذي گويد : اين حديث حسن و صحيح است.(صحيح ترمذي، جزء دوم، باب ما جاء في الخلفاء، ص 45، چاپ دهلي نو سال 1342 هـ)

روگرفت از سایت www.ashoora.ir


ادامه مطلب

فیلم مستند داستانی رسول ترک
بازديد : 692

 

برای دریافت این فیلم بر روی لینکهای زیر کلیک کنید

دانلود فیلم مستند رسول ترک با کیفیت بالا wmv با حجم 200 مگابایت

دانلود فیلم مستند رسول ترک با کیفیت متوسط mp4 با حجم 102 مگابایت

اما رسول ترک کیست ؟

در سال 1284 شمسی، در محله قدیمی خیابان در شهر تبریز، فرزند مشهدی جعفر و آسیه خانم یعنی رسول چشم به جهان گشود. آسیه خانم یکی از گریه کنان روضه امام حسین (ع)، با عشق و محبتی که به مولا داشت فرزند خود را بزرگ کرد ولی بازیهای روزگار از رسول، جوانی خلافکار و لاابالی بارآورد.

بعد از سنین بیست و چهار پنج سالگی، رسول شهر و دیار خود را رها کرد و به تهران آمد. از آنجایی که رسول آذری زبان بود در تهران به رسول ترک شهرت یافت. یکی از شبهای دهه اول محرم بود و رسول ترک دهانش را از نجاستی که خورده بود با آب کشیدن به خیال خود پاک کرد چرا که باز می خواست به همان هیأتی برود که شبهای گذشته نیز در آن شرکت داشت. ولی این بار گویا فرق می کرد. پچ پچ مسئولان هیأت که با نیم نگاهی او را زیر نظر داشتند برایش ناخوشایند بود.

رسول یکی از قلدرهای شروری بود که حتی مأموران کلانتریهای تهران از اینکه بخواهند با او برخورد جدی داشته باشند بیم و هراس داشتند. می شود گفت که رسول از انجام هیچ گناهی مضایقه نکرده بود و این به زعم هیأتی ها که او در مجلسشان بود، گران تمام می شد. بالاخره یکی از میان آنها برخواست و در مقابل رسول قد راست کرد و در برابر لبخند رسول، از او با لحنی تند خواست که ازمجلس بیرون رود. رسول ساکت بود و فقط با ناراحتی به حرفهای او گوش می داد. خیلی ناراحت و عصبانی شد ولی چیزی نمی گفت. همه جا را سکوت فراگرفته بود. به گمان بعضی ها و طبق عادت رسول می بایست دعوایی راه می افتاد اما او بدون هیچ شکایتی و با دلی شکسته آنجا را ترک کرد و رو به سوی خانه حرکت کرد.هرچند رسول آدمی بسیار قلدر و شرور بود ولی اعتقادش به آقا امام حسین (ع) به اندازه ای بود که به او اجازه نمی داد تا از خادمان حسینی (ع) کینه و عقده ای به دل بگیرد و دعوا کند. آن شب نیز مثل شبهای دیگر گذشت.

صبح خیلی زود بود و هنوز شهر هیاهوی روزانه خود را شروع نکرده بود که در یکی از خانه ها باز شد و مردی بیرون آمد. از حالتش پیدا بود که برای انجام امری عادی و روزمره نمی رود. او به سوی خانه رسول ترک می رفت. به جلوی درخانه رسید و شروع به در زدن کرد. رسول با شنیدن صدای در، خود را به پشت در رساند و در را باز کرد. پشت در کسی را می دید که به طور ناخودآگاه نمی توانست از او راضی باشد، بله، حاج اکبر ناظم مسئول هیأت دیشبی بود. همان هیأتی که رسول دیگر حق نداشت به آنجا برود. اما برخورد گرم و صمیمی حاج اکبر حکایت از چیز دگیری داشت. بعد از کلی معذرت خواهی، از رسول خواست تا در شبهای آینده در جلسات آنها شرکت کند اما چرا؟ مگر چه شده؟ ناظم دیگر بیش از این نمی خواست توضیح دهد ولی اصرار رسول پرده از رازی عجیب برداشت.

مرحوم حاج اکبر ناظم در شب گذشته در عالم خواب دیده بود که در شبی تاریک در صحرای کربلاست. او تصمیم می گیرد که به طرف خیمه های امام حسین (ع) برود ولی متوجه می شود که سگی در حال پاسبانی از آنجاست و به هیچ کس اجازه نزدیک شدن به آن خیمه ها را نمی دهد. ناظم زمانی که می خواهد به آنجا نزدیکتر شود، سگ به او حمله می کند. وقتی که می خواهد خود را از چنگال آن سگ رها کند متوجه منظره ای عجیب می شود، بله، چهره آن سگ همان چهره رسول ترک بود. مسئول پاسبانی از خیمه ها ی امام حسین (ع) را رسول ترک برعهده داشت.

این همان چیزی بود که در رسول انقلابی عظیم ایجاد کرد و به یکباره از رسول ترک، حربن یزید ریاحی دیگری ساخت. بله، رسول به یکباره اسیر زلف یار شده بود و دیگر هر چه بر زبان می آورد شهد و شکری سوزان بود؛ دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند او از آن روز به بعد یکی از شیداترین و دلسوخته ترین دلداده ها و ارادتمندان به امام حسین (ع) می شود به گونه ای که هر سخنی  که از او درباره آقا بیرون می آمد، هر شنونده ای را گریان و منقلب می ساخت و از این رو به حاج رسول دیوانه شهرت یافت و داستانهای شگفت انگیزی از او نقل می شود که ارادت او را به این خاندان عزیز اثبات می کند.

سرانجام در شب نهم دی ماه سال 1339 شمسی مصادف با پانزدهم رجب سال 1380 قمری درحالی که او حاج اکبر ناظم را بر بالین خود می بیند با گفتن مکرر «آقام گلدی ، آقام گلدی» روح بزرگش از بدنش خارج و به دیار باقی می شتابد. جنازه مطهرش را در قم، در کنار تربت پاک خانم فاطمه معصومه (س) در قبرستان حاج آقای حائری (قبرستان نو) به خاک می سپارند.روحش همنشین ابدی مولایش باد.

پاراچنار ، میانمار ، نگذاریم فراموش شود...
بازديد : 743

چند وقت پیش وقتی که یک سگ صهیونیست بنام شاهین علیه نورخدا شعر خوند و خواست با آب دهان نجسش اقیانوس بی کران فضل امام هادی رو آلوده کنه همه بچه شیعه ها جمع شدن و سپاه هادی تشکیل دادن و نزدیک به صدهزار وبلاگ سلاح های مجازیشون رو به سمت این خفاش نشونه رفتن همون موقع صدهزار صیهونیست و شیطان پرست سلاح های واقعیشون رو  برای قتل عام و غارت ناموس مسلمین آماده کردن

رفیق موج سایبری و وبلاگی علیه شاهین راه انداختی تقبل الله

دمت گرم

اما سرکارمون گذاشتن

پنج ساله پاراچنار پاکستان در محاصره وهابیت و طالبانه

چند ساله شیعیان پاکستان دارن قلع و قمع میشن و عربستان

تمام عکس و فیلماش رو سانسور کرده و من و تو بی خبر

سوریه رو نگاه کن

میگن مردم سوریه بقتل می رسن

نه رفیق دروغه ، مردم نه ، شیعیان سوریه که در اقلیت و محدودیت هستن

دارن با پول و سلاح وهابیت عربستانی قتل عام میشن

حالا وجدانت قاضی

 اگر امام نقی بیاد بین ما میره سراغ شاهین؟؟؟

یا میره شمشیر بدست توی پاکستان و بحرین و میانمار باسه امت جدش

جهاد کنه؟؟؟؟؟

وقته بیداریه

انتخاب با شماست
بازديد : 735

«برای توبـــه هیچ وقت دیـــر نیست»

شهید آوینی و دسته بندی مقالات آنها
بازديد : 708

 

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام   ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام

بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود

  حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است   دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد   حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق   گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند   مست و شـیدای "وصالش" می شـوند



ادامه مطلب ...

بازديد : 732

 شب قدر، شبی که باید به یاد روی محبوب عزیز، آن یار پنهان رخسار، با دردمندی‌های عاشقانه نالید و دیدار او را از خدای طلبید.

شبی که در آن خطاب می‌آید: کجایند جوانمردان شب‌خیز که در آرزوی دیدار، بی‌خواب و بی‌آرام بوده‌اند و در راه عشق شربت بلا نوشیده‌اند، تا خستگی ایشان را مرهم گذاریم و اندر این شب قدر ایشان را با قدر و منزلت گردانیم؛ که امشب، شب نوازش بندگان است و وقت توبه گنهکاران.

شبی است که «لیلة البراتش» خوانند: دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند و اندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی آن شب قدر که این تازه براتم دادند

http://img.tebyan.net/big/1389/06/11224191171111641059948618125218198584.jpg

چون نامه جرم ما به هم پیچیدند بردند به دیوان عمل سنجیدند بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند.
 با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا

بازديد : 1023

 بلاخره بعد از 28 یا 29 سال چشم انتظاری، دوری، تنهایی، غصه و غم علی به زهرای خودش رسید بلاخره چشم انتظاری زهرا به پایان رسید و دوباره علی را در کنار خودش دید زهرا خوشحال است چرا که علی از دست این مردم بی غیرت کوفه راحت شد علی از 30 سال غربت راحت شده اما....

 

(تهدمت و الله اركان الهدی) یعنی به خدا سوگند ستون هدایت در هم شکسته شده است.

ای مردم کوفه شما لیاقت علی رو نداشتید علی باید بعد زهراش جون میداد ولی برای هدایتتون موند اما شما بی معرفتی کردین علی رو خونه نشینش کردین....

حتی درب خانه علی قدر علی را میدانست نگذاشت علی به سمت مسجد روانه شود اما شما کوفیان چه کردید با علی که علی همدم چاه شد...

نه تنها هدایت نشدین بلکه بعد از چندین سال همین شماها مردم کوفه به حسین فرزند علی  دعوتنامه داده اید ولی از آنها با سنگ پذیرایی کردید.

آی مردم کوفه علی امشب راحت شد

http://www.shiapics.ir/components/com_joomgallery/img_originals/___imam_ali_2/shahadat_imamali_byeiliya__www_shiapics_ir_20110817_1707702821.jpg

شهادت اول مظلوم عالم بر شما تسلیت. امیدوارم در این شبهای پر مهر برا من هم دعا کنید. 

دل را ز شرار عشق سوزاند علی(ع) / یک عمر غریب شهر خود ماند علی(ع)

وقتی که شکافت فرق او در محراب / گفتند مگر نماز می خواند علی(ع) . . .

بازديد : 723

 اس ام اس شب قدر,اس ام اس شب قدر ۹۱

ali اس ام اس برای شب
قدر 91

 

شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر . . .

التماس دعا

.

.

.

ای همه افلاکیان فرمان برت / ای دو صد خورشید عبد قنبرت

ای تو لبیک دعای مصطفی / یا امیرالمؤمنین یا مرتضی . . .

در این شبها از شما التماس دعا دارم

.

.

.

در بیت خدا شیر خدا را کشتند / داماد نبی امام ما را کشتند

یارب چه گنه داشت که در وقت سحر / آیینه روشن دعا را کشتند


ادامه مطلب

بازديد : 749

 مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

بازديد : 749

 اینجا کسی به پای تو برپا نمی دهد.!!!

آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر // بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر

آقا اجازه ، دست خودم نیست خسته ام // در درس عشق من صف آ خر نشسته ام

در این کلاس ، عاطفه معنا نمی دهد // اینجا کسی به پای تو برپا نمی دهد

یعنی نمی شود که ببینم سحر رسید ؟ // درس غریب غیبت کبری به سر رسید

آقا اجازه ، بغض گرفته گلویمان // آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان

استاد عشق ! صاحب عالم ! گل بهشت ! // باید که مشق نام تو را تا ابد نوشت

یک روز میرسد که بگویند ز آسمان // آن مرد آمده است ، کجائید عاشقان ؟

آن مرد آمده است که باران عطا کند // تا این کویر غم زده را کربلا کند

آقا اجازه ، مادر پهلو شکسته ات // آیا شود که گوشه چشمی به ما کند ؟

ليست صفحات

تعداد صفحات : 11

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف